Головна Бджолярство Україна відкриває нові ринки для своєї агропродукції

Україна відкриває нові ринки для своєї агропродукції

За останні 4 роки Україною було відкрито 91 міжнародний ринок для української продукції тваринного походження і погоджено низку форм міжнародних сертифікатів на експорт, повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію Держпродспоживслужби.

«Найбільше можливостей для збуту власної продукції за кордон мають українські виробники молочних продуктів, яєць, м’яса птиці та меду. Всі ці продукти можливо експортувати у країни ЄС», – зазначили в ДПСС.

 Крім того, зявилася можливість постачати переліччену продукцію до наступних країн:

  • молоко та молокопродукти – ще в 12 країн світу: Боснію та Герцеговину, Катар, Саудівську Аравію, Північну Македонію, Ліван, Японію, Аргентину, Лівію, Кувейт, Туреччину, Кенію та Домінікану;
  • яйця та яєчні продукти – ще в 13 країн світу: Боснію та Герцеговину, Катар, Марокко, Північну Македонію, Сінгапур, Тайвань, Об’єднані Арабські Емірати, Ізраїль, Саудівську Аравію, Республіку Корея, Японію, Ефіопію та Пакистан;
  • м’ясо птиці – ще в 8 країн світу: Ефіопію, Катар, Північну Македонію, Сінгапур, Об’єднані Арабські Емірати, Японію, Ліберію та Канаду;
  • мед – ще в 4 країни світу: Китайську Народну Республіку, Сербію, Саудівську Аравію, Катар.
Перегляди: 5