Головна Новини Світові ринки Польщу вразили валентинки з «неформатними» продуктами

Польщу вразили валентинки з «неформатними» продуктами

181

До Дня закоханих у Польщі в соціальних мережах започаткували оригінальну акцію – поширення листівок-валентинок з «негарними» овочами або фруктами.

Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на Аgro.24tv.

Зараз уже важко сказати, кому першому прийшла ідея створювати і поширювати валентинки із зображенням «не форматних» продуктів. Але полякам акція «лягла до душі», і вони активно взялися до справи. А спонукаючим чинником стали оприлюднені дані досліджень на продовольчих ринках Польщі. Цифри засвідчили, що майже 51% споживачів не купують дрібні або навіть трохи деформовані овочі чи фруктів. Хоча вони такі ж цінні та смачні, як і їхні ідеальні «сородичі».

Аналогічна ситуація із запакованими продуктами в деформованих упаковках. Згідно з доповіддю Федерації польських продовольчих банків, 50,3% поляків відмовляються купляти в магазинах, наприклад, консервовані огірки із вм’ятинами на банках або соки у прим’ятих картонних коробках. І зовсім шокувала поляків наступна цифра – щороку в країні викидається до 3 мільйонів тонн їжі.

Й ось тепер з нагоди Дня закоханих у Польщі в соціальних мережах активно поширюють валентинки з “потворними” продуктами. Мета акції – провести певні аналогії з міжособистісними стосунками і спонукати людей задуматися. Мовляв, треба давати шанс стосункам з “недосконалими” овочами та фруктами. Адже любов до їжі – одна з найщиріших у суспільстві, і не варто від неї відмовлятись через “занадто завищені вимоги і стандарти”.