![rallway logistik Kernel](https://proagro.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/rallway-logistik-kernel.jpg)
Зернові вантажі зазнають низки адміністративних обмежень щодо імпорту аграрної продукції до держав-сусідів України. Крім того, така логістика має високу вартість. Через це компанія Kernel призупинила відвантаження зернових у європейському напрямку та шукати альтернативу залізничному транспорту, який стає економічно необґрунтованим.
Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на допис компанії на її сторінці у Facebook.
Натомість з травня Kernel вийшов на щомісячний експорт у 10 тис. тонн нерафінованої олії, що дорівнює п’яти потягам. Протягом попередніх 6 місяців компанія у середньому відправляла за кордон по три потяги.
«Олійні потоки наразі спрямовуємо до Нідерландів у співпраці з партнерами-перевізниками зі Словаччини. Рафіновану олію наливом перевозили залізничними цистернами та відвантажували в Польщі — близько 1,5-2 тис. тонн щомісяця. Зернові культури ми готові експортувати до Румунії, Литви та Німеччини», – йдеться у дописі.
На сьогодні Kernel повністю покриває власні логістичні потреби у вагонах-зерновозах, й навіть додатково розвиває комерційну послугу з надання їх в оренду.
«Завдяки співпраці з європейськими перевізниками і терміналами ми отримали важливий досвід, що дозволив модернізувати логістичні процеси. Нарощуємо обсяги експорту різними маршрутами, щоб українська економіка відчувала підтримку аграріїв», – зазначили в компанії.