Як заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій, оптимізація роботи Укрзалізниці, зокрема, визнання станцій малодіяльними, має відбуватись на підставі об’єктивних розрахунків. Якщо після закриття станцій витрати на їх утримання продовжують залишатись високими, а місцевий бізнес позбавляється можливості транспортування вантажів та говорить про введення додаткової плати на обслуговування, є питання до ефективності подібних рішень і до їх корупційної забарвленості. Тому 11 березня питання відновлення роботи малодіяльних станцій буде розглянуто разом з менеджментом УЗ.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на mtu.gov.ua.
“Укрзалізниця має запропонувати адекватне рішення щодо відновлення роботи малодіяльних станцій та зняття обмежень планування та виконання перевезень вантажів з/до цих станцій найближчим часом”, – каже Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури відзначив, що до Міністерства інфраструктури надходять численні скарги та звернення підприємств, місцевих та центральних органів виконавчої влади, народних депутатів, в яких зазначається про обмеження планування перевезень вантажів з/до “малодіяльних” станцій. Це призводить до значних негативних наслідків для малого та середнього бізнесу та соціального напруження у регіонах розташування таких станцій.