Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

    Напевно, більшість із вас купує стандартні продукти медіамоніторингу.

    Якщо так, то ви не раз зустрічались із ситуацією, що вони не можуть урятувати вас під час репутаційної кризи, не можуть знайти проблеми у вашій комунікації, зрештою, не можуть прописати чіткі кількісні орієнтири для KPI ваших фахівців з PR.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь, як вирішити усі ці питання завдяки сучасним методам аналізу.

    Директор з досліджень Центру контент-аналізу Артем Захарченко на яскравому прикладі з аграрного ринку покаже, як оперативно коригувати комунікаційну тактику і стратегію у кризових ситуаціях.

    Спікер має 17-річний стаж журналіста і редактора, зокрема у ділових медіа. Тепер упродовж трьох років він очолює аналітичний напрямок ЦКА, зокрема, вивчає комунікаційні стратегії бізнесових та політичних брендів.

    Перегляди: 0