Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

    Cервіс person based marketing був запущений в США під брендом influ2 у 2017, а вже в 2018 його запустили в Україні під брендом space.ua.

    Мета сервісу через впровадження інновацій розвивати і стимулювати український ринок, щоб він став конкурентним і не поступався ринкам розвинених країн.Технологія person based marketing допомагає генерувати ліди для В2В компаній та знаходити нових клієнтів за кордоном, виходити на експорт, повертати клієнтів, які пішли.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп”проведе в Києві 28 серпня, Альона Немченко, Co-founder та CEO Space.ua поділиться досвідом і кейсами:

    – як технологія допомогла агрокомпаніям знайти клієнтів на експорт,

    – як налаштувати дійсно ефективний маркетинг, який допоможе продавцям,

    – як порахувати результат від PR-активностей (не просто к-ть переглядів статті),

    – як підвищити втричі конверсії холодних активних продажів,

    – як налагодити взаємозв’язок Маркетинг-Продажі.

    Спікер поділиться кейсом, як український агрохолдинг використав технологію персонального маркетингу і провів найуспішнішу виставку за кордоном, яка принесла підписаний контракт на експортні постачання продукції.

    Перегляди: 1