Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

    Коли компанія працює з досить вузькою аудиторією, важливо побудувати правильну комунікацію саме з нею. На допомогу в цьому приходить точковий маркетинг.

    Точковий маркетинг – це антипод масового маркетингу, він ґрунтується на знанні конкретних цільових аудиторій і ставить за мету досягти її лояльності.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, pr-директор компанії AgroGeneration Ірина Наконечна розповість про точковий маркетинг і те, як вибудувати лояльність цільової аудиторії в аграрному бізнесі.

    На нашому заході ви матимете змогу дізнатись, як фокусний маркетинг працює на практиці в одній з найуспішніших аграрних компаній, представлених в Україні. Приєднуйтесь!

    Перегляди: 0