Головна Новини Новини компаній “Чумак” виходить на ринок Сінгапуру

“Чумак” виходить на ринок Сінгапуру

Продукція української торгової марки “Чумак” виходить на ринок Сінгапуру.

Як повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на UkraineFood.org, асортимент продукції українського виробника, представлений на ринку Сінгапуру, складається з соусів, кетчупів, майонезів, гірчиці та смузі. Всі ці товарні позиції вже невдовзі будуть реалізовуватись на одному з найважливіших торговельних майданчиків Південно-Східної Азії – онлайн-супермаркеті RedMart.

За словами економіста інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрія Ярмака, “Чумак” був одним з найбільш системних учасників торгової місії. Ця компанія дуже серйозно підійшла до переговорів і дуже добре підготувалися до поїздки, враховуючи всі нюанси ведення бізнесу в цьому регіоні.

“З огляду на широкий асортимент “Чумака”, а також те, що це продукт FMCG, знадобилося чимало часу, щоб узгодити всі позиції для поставок, налагодити логістику і переконатися у відсутності обмежень на поставки товару до Сінгапуру”, – зазначив Андрій Ярмак.

Довідка. “Чумак” – найбільший виробник продуктів харчування: консервованих овочів, соусів, кетчупів, макаронів, майонезів, десертів. Також випускає продукцію для торгових мереж і HoReCa.

Перегляди: 0