Як заявив Максим Конопатенко, директор операційного департаменту “Оптімусагро Трейд”, надання станції статусу малодіяльної призводить до подорожчання подачі та прибирання зерновозів від 3 до 12 тисяч гривень за вагон. Відповідно підвищуються витрати на перевезення на кожну тонну вантажу.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на elevatorist.com.
За словами експерта, агровиробники піднімали ці питання перед “Укрзалізницею”, але поки позитивних змін немає.
“Наші підприємства знаходяться в основному в населених пунктах. Будувалися зерносховища ще в радянські часи, тому обмежені в інфраструктурі – в під’їзних шляхах, можливості станцій, і так далі. Одна справа, коли елеватор розташований в чистому полі, де можна побудувати додаткову залізничну гілку, а інша, коли навколо підприємства розрісся населений пункт. Тут неможливо розширити фронт подачі вагонів при всьому бажанні. Таким чином агровиробники мусять шукати інше рішення проблеми”, – пояснює він.