Головна Новини Ринок України Експерти критикують новий законопроєкт “Про внутрішній водний транспорт”

Експерти критикують новий законопроєкт “Про внутрішній водний транспорт”

Олексій Вадатурський, директор компанії “Нібулон”, заявив, що прийняття законопроєкту №1182-1-д “Про внутрішній водний транспорт” може знищити екологію шляхом надання можливості скидання до річок суднових стічних вод на ходу, повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на agravery.com.

Директор “Нібулона” зазначає, що законопроєкт має ряд перешкод для розвитку українського судноплавного комплексу та унеможливлює створення рівних конкурентних умов для кожного.

“Насамперед це знищення екології шляхом надання можливості скидання до річок суднових стічних вод на ходу (п. 2, п. 4 Розділу 12 Прикінцевих та перехідних положень). Також узаконення самовільного проведення днопоглиблювальних робіт будь-якими суб’єктами без будь-яких екологічних дозволів чи погоджень з органами місцевої влади, не говорю вже громадських слухань (п. 79 ст. 1, абз.6 ч. 2 ст. 12)”, – каже він.

Керівник також не погоджується із узаконенням розкрадання надр шляхом надання можливості будь-якому суб’єкту господарювання вільно продавати вилучений з дна пісок та не зараховувати це у вартість робіт (ч. 2 – ч.4, ст. 15, пп. 22 та п. 2 п. 4 Розділу 12 Прикінцевих та перехідних положень).

“Україна сьогодні на 125 місці із 180 країн світу, на рівні Африки, за кількістю запасів питної води на душу населення. А 70% населення України користується водою з басейну річки Дніпро як питною. А з радіоактивного піску ріки Прип’ять розбудовуватимуть Київ і інші міста. Тому я проти такої загрозливої для життя несправедливості”, – наголошує директор “Нібулона”.

Він зазначає, що судна, які ходять під державним прапором України, не мають права без митного оформлення виходити за 12-ти мильну зону (закордон) для бункерування пальним, за який можна не сплачувати акциз і ПДВ.

“Натомість законопроєкт №1182−1-д лобіює узаконення виходу іноземного судна під іноземним прапором закордон для поповнення суднових припасів (зокрема пальним) без митного оформлення. Для цього здійснюється штучна підміна терміну „каботажний рейс“ (п. 24 ч.1 ст.1), чим надається право іноземному судну при каботажу пересікати кордон нібито не для вантажно-розвантажувальних робіт, а, вірно, для поповнення запасів контрабандним пальним”, – вважає Олексій Вадатурський.

Він додає, що нове законодавство у сфері внутрішнього водного транспорту має бути справедливим для України та для чесного бізнесу.

“Я за створення рівних конкурентних умов для кожного. Я проти пільг, проти екологічного свавілля, проти створення джерел екологічних лих на українських річках, проти нанесення збитків державі та паразитування на ній. Я за те, щоб український прапор поважали не лише на словах”, – наголошує експерт.

Він підкреслює, що саме через ці причини критикує черговий, переписаний з попередньої версії, але, на його думку, все з гіршою і гіршою якістю, проєкт закону “Про внутрішній водний транспорт” №1182-1-д.

“На прикладі досягнень своєї компанії я лобіюю інтереси цілих галузей і усієї України. Я будував, будую і буду будувати флот. Якщо мене не чують, що мені залишається – будувати флот в інших країнах, для іноземців”, – підсумовує Олексій Вадатурський.

Перегляди: 0