1 червня повністю відкрито навігацію на Дніпрі. Це на 10 днів раніше, ніж було заплановано.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на mtu.gov.ua.
Незважаючи на коронакризу та зміни до держбюджету, Міністерство інфраструктури спільно з новим керівництвом ДП “Укрводшлях” та генпідрядником будівництва забезпечили завершення капітального ремонту Канівського судноплавного шлюзу.
“Судноплавні шлюзи Дніпровського каскаду були збудовані понад 50 років тому. Ще з 90-х проведення їх капітального ремонту відкладалося через нестачу державних коштів. Рішення про ремонт Канівського шлюзу було прийнято у 2018-му, але роботи не проводились у встановлені терміни. Тільки після втручання Міністерства та заміни керівництва ДП “Укрводшлях” ми знайшли можливість завершити капремонт”, – каже міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Також очільник міністерства також наголосив на важливості якнайскорішого прийняття закону “Про внутрішній водний транспорт”, який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов’язані з утриманням, ремонтом та модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі. “Для утримання шлюзів в належному стані законопроєктом 1182-1-д передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів. З цього фонду фінансуватиметься утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення й охорона судноплавних гідротехнічних споруд”, – зазначив Владислав Криклій.
Європейський Союз підтримує схвалення Закону “Про внутрішній водний транспорт” в Україні, позитивно оцінює його і очікує на якнайскоріше прийняття Верховною Радою.