Механізм формування черги для проходження інспекцій великовантажних суден, збільшення їх тоннажності, довготривале планування роботи морських терміналів і операторів та терміни запровадження нових правил обговорили на засіданні Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві, повідомляє «ПроАгро Груп» із посиланням на інформацію Мінагрополітики.
Щоб зменшити час простою флоту у Босфорі та збільшити обсяг експорту, учасники Координаційної ради запропонували збільшити мінімальну тоннажність суден. Зокрема, для зернових – з 20 тис. тонн до 25 тис. тонн, для олії – з 6 тис. тонн до 10 тис. тонн, для шроту – залишити без змін (15 тис. тонн).
Учасники Координаційної ради, розглянувши пропозиції ринку, запропонували запровадити нові правила для тих суден, які ще не очікують в черзі. Враховуючи середню кількість інспекцій – 2,5 судна за добу – очікується, що нові правила дадуть ефект щодо збільшення відвантажень через півтора місяця.
Щодо механізму формування черги для проходження інспекцій великовантажних суден, зійшлися на думці, що наявний механізм квот є оптимальним. Роботу терміналів та операторів ухвалили планувати мінімум на місяць, що дозволить зменшити час простою суден, через краще планування часу їх підходу до Босфору.
З огляду на складність ситуації та необхідність часу на опрацювання пропозицій, було домовлено провести чергове обговорення цього питання на наступному засіданні КР.