Головна Тваринництво Молоковиробництво Україна в серпні стрімко збільшила експорт молочної продукції

Україна в серпні стрімко збільшила експорт молочної продукції

У серпні 2022 року експорт молочної продукції приніс Україні $32,9 млн., що майже на чверть більше, ніж у липні. Найбільше зросли продажі масла – на 78,9% та сухого молока – на 31,6%. Найслабше зріс експорт кисломолочної продукції – +3%. Про це повідомили в Асоціації виробників молока, передає«ПроАгро Груп».

Так, продажі молока та вершків незгущених у серпні склали 3,6 тис. тонн, що на 30,6% більше ніж у позаминулому місяці. Загальна виручка зросла на 30% — до $1,5 млн. Левова частка молока пішла на ринок Молдови — 3,4 тис. тонн. 

Експорт сухого молока та вершків у серпні склав 3,3 тис. тонн (+29,7%) на загальну вартість $11,3 млн. (+31,6%). Основним ринком збуту була Польща — 860 тонн. Великі партії товару також пішли до Грузії (181,7 тонни) та Молдови (172 тонни).  

Продажі кисломолочної продукціївідбувалися найбільш мляво. Так, у серпні було продано лише 273 тонни продукції на $290 тис. Здебільшого продавали її до Молдови — 270 тонн. 

За рахунок відновлення експорту сухої сироваткидо Китаю (913 тонн) загальний його обсяг у серпні зріс майже удвічі, до 2,5 тис. тонн. Також значні обсяги сироватки пішли до В’єтнаму (320 тонни), Філіппін (225 тонн) та Польщі (220 тонн).  

Експорт маслау звітному періоді зріс на 23% в натуральному виразі (2,1 тис. тонни) та на 16,8% в грошовому ($12 млн.). За рахунок значно нижчої ціни половина товару була продана до сусідньої Польщі (1,042 тис. тонни). Також масло продавали до Азербайджану (297,9 тонни), Молдови (254,6 тонни) та Нідерландів (240 тонн).

Продажі сиру зросли в межах 10%. У серпні на зовнішні ринки було поставлено 1 тис. тонн сиру на загальну вартість $4,9 млн. Фактично налагоджені поставки до Казахстану, який попри складну логістику знову номер один серед імпортерів українського сиру (453,6 тонни). Наступними за обсягами імпорту були Польща (317 тонн) та Молдова (144 тоннт). 

«За рахунок нижчої ціни на молочну сировину та, як результат, на молочні продукти, зацікавленість до українського набілу на європейському ринку досить висока (1/3 всього експорту іде на ці ринки) і в найближчі місяці така тенденція, швидше за все, буде збережена», – прокоментувала аналітик АВМ Яна Лінецька.   

Перегляди: 8