Уманський тепличний комбінат постачатиме у вітчизняні супермаркети новинку – інноваційний томат Yoom, що вже підкорив споживачів Австралії, Бельгії, Данії, Франції, Греції та Іспанії. Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію виробника на сторінці у Facebook ТМ «Гордій», під якою новинка і надійде у продаж.
Томат Yoom вирізняється насиченим фіолетовим кольором шкірки та червоною, майже багряною м’якоттю завдяки високій концентрації в ньому антиоксидантів. Саме вони надають цим томатам незвичайний колір. Крім того, новинка має велику кількість вітаміну С, а також високий вміст магнію та калію, що робить його скарбницею вітамінів та мінералів.
«Yoom має вдало збалансований кисло-солодкий, пікантний смак «умамі» – так званий п’ятий смак, який підсилює інтенсивність та аромат їжі. Його соковитість підкреслить стиль салатів чи закусок, а незвичайний колір стане яскравим акцентом у зовнішньому оформленні страв», – зазначається у дописі.