За 2023 рік експорт Україною агропродовольчої продукції склав $21,8 млрд., що на 7% менше, ніж у 2022 році.
Зокрема разом з іншими товарними позиціями скоротився експорт тваринницької продукції, передає«ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію Української Асоціації Аграрного Експорту.
Зокрема вартість експорту молокопродуктів торік знизилась на 27% до показника у $182 млн. Найбільші валютні надходження принесли продажі на зовнішніх ринках сухого і згущеного молока – $69 млн. (-24%), масла і молочних паст – $42 млн. (-49%), сирів – $40 млн. (-5%), незгущеного молока і вершків – близько $17 млн. (по суті, без змін), сироватки – майже $11 млн. (-31%). Вдалось суттєво наростити експортні продажі морозива українського виробництва – 3$3 млн. (+67%), включаючи кількісні обсяги – 9,9 тис. тонн (+44%).
Сумарна виручка від експорту м’яса і субпродуктів становила$892 млн., що на 4% менше, ніж 2022 року. Ключовою товарною позицією тут виступало м’ясо птиці – $800 млн. (-6%), при цьому його продажі в натуральному виразі збільшились на 3%, до 425 тис. тонн. Значні доходи були отримані й від експорту замороженої яловичини – $85 млн. (+24%). Що стосується готових до вживання м’ясних виробів, то відзначалось зростання в сегменті ковбас – $4,6 млн. (+60%) за продовження позитивної динаміки по готових та консервованих м’ясних продуктах – $30,6 млн. (+41%).