Головна Новини Світові ринки Окреслено географію експорту вітчизняної плодоовочевої продукції

Окреслено географію експорту вітчизняної плодоовочевої продукції

11

У сезоні 2019/20 основним ринком збуту вітчизняної плодоовочевої продукції були країни ЄС – на них уже припадає 67% обсягу експорту фруктів, ягід, овочів та горіхів з України. Ще 14% плодоовочевої продукції українського походження іде в країни Близького Сходу, майже 7% – в Білорусь, яка частково реекспортує українську продукцію на ринок Росії. На останню припадає 3-5% експорту такої української продукції. Тобто за сім років експорт до РФ скоротився приблизно всемеро.

Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на east-fruit.com.

Нині Польща залишається основним ринком збуту цієї української продукції – приблизно 17%. Туреччина на другому місці, переважно завдяки масштабним закупівлям горіхів, – 10%, а Франція на третьому – понад 7%.