З початку 2019 року группа компаній “Терра Фуд” вперше почала експортувати свою молочну продукцію до Болгарії, Македонії, Габону, Ірану та Палестини.
Як повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на повідомлення компанії, загальна кількість експортних напрямків молочної продукції “Терра Фуд” сягнула більше 60.
Щорічна стратегія розвитку експорту передбачає як відкриття нових ринків, так і розвиток асортименту та нарощування обсягів на фокусних ринках, куди експорт здійснюється вже 5, 10 та 15 років, наголосили в компанії.
Довідка. “Терра Фуд” – один із найбільших вертикально інтегрованих холдингів, спеціалізується на виробленні молочної продукції: вершкового масла, рослинно-вершкових сумішей і сиру. Має 11 молокопереробних підприємств і центрів заготівлі молока. Основні бренди, під якими випускається молочна продукція, – “Ферма”, “Біла лінія”, Premialle, “Тульчинка”.