Головна Птахівництво «Овостар Юніон» у 2021 році збільшив продажі яєць на 8%

«Овостар Юніон» у 2021 році збільшив продажі яєць на 8%

Агрохолдинг «Овостар Юніон», один із провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, виробив у 2021 році 1,69 млрд. яєць, що на 1% більше проти 2020 року.

Про це повідомили у компанії, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на AgroTimes.

Обсяг продажів у сегменті яєць з шкаралупою порівняно з позаминулим роком зріс на 8% – до 1,15 млрд. штук. На експорт у 2021 році компанія відправила 264 млн. яєць – на 24,4% менше проти показника за 2020 рік. Експортні поставки склали 23% від загального обсягу продажів у сегменті (у 2020 році – 33%).

У 2021 році середня ціна продажу яєць (без ПДВ) у гривневому еквіваленті зросла на 35%, як порівняти з 2020 роком, – до 2,18 грн./штука. При цьому у доларовому еквіваленті зростання склало 34% – до $0,08/штука.

Загальне поголів’я птиці в компанії на 31 грудня 2021 року становило 8,4 млн. голів – на 6,3% більше, ніж роком раніше. У тому числі 7 млн. із них – кури-несучки, що на 6% більше проти показника 2020 року.

«2021 рік ознаменувався низкою викликів для яєчної галузі. Зокрема, тривало зростання цін на компоненти комбікормів та енергоресурси, що суттєво збільшило собівартість продукції і витіснило багатьох виробників із ринку. Однак групі вдалося зберегти поголів’я і забезпечити надійні результати роботи», – прокоментував генеральний директор «Овостар Юніон» Борис Бєліков.

З урахуванням позитивної динаміки цін на яйця і яєчні продукти, що спостерігалися у другій половині 2021 року, «Овостар Юніон» очікує більш сприятливих ринкових умов на початку 2022 року.