Агромаркетинг 2018

III Конференция

АГРОМАРКЕТИНГ 2018

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу (Блок III)

Після ситного обіду гості та учасники конференції повернулися до зали та налаштувалися на поглинання цікавої інформації. Олег Клименко представив модератора третього блоку Ірину Андрющенко, співвласника компанії D2. Представивши спікерів цього блоку, вона надала слово Олегу Мирошніченко, консультанту з питань експорту на міжнародні ринки; автору двох онлайн-курсів з експорту на освітній платформі Ed-era. Під час свого виступу він розкрив тему “ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ЕКСПОРТЕРА: БАЗИ ДАНИХ РЕГУЛЯТОРНИХ ВИМОГ ТА СТАТИСТИКИ”. Учасники конференції мали можливість познайомитись з рядом онлайн-інструментів, дуже важливих для аграріїв, які прагнуть ефективно вийти на експорт. Під час свого виступ, спікер пригадав та детально познайомив присутніх з роботою таких ресурсів: TradeHelpdesk, Sustainability Map, TradeMap та Eurostat

Наступний спікер Олександр Рись, директор з розвитку SENDPULSE. Його тема виступу “EMAIL МАРКЕТИНГ: ЯК ПРАЦЮВАТИ З ЦИМ ІНСТРУМЕНТОМ АГРАРІЯМ” виявилася надзвичайно очікуваною. Учасники пригадали про свої блокноти з ручками від ПроАгро і записували корисні поради з розвитку своїх підприємств. Для чого потрібні EMAIL-розсилки? Ними можна ефективно залатувати дірки у воронках продажів, для внутрішніх комунікацій, для збору контактів, для забезпечення ефективної лояльності по відношенню до своїх клієнтів, збору та формування бази даних. Як би там не було, варто запам’ятати – розсилки працюють, якщо їх грамотно використовувати. Не варто ними зловживати, а їх автоматизація є обґрунтованою та виправданою.

Слово Олександра підхопив Олег Клименко та поділився своїм досвідом про використання та формування баз. Учасників конференції зацікавила можливість почути практичний досвід, тому активно ставили питання.

Враховуючи тайм-менеджмент заходу, слово було передано наступному спікеру останнього блоку Саміру Салманову, керівнику проекта AGROSPHERA. Його тема “YOUTUBE ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ”. Свій виступ спікер почав з цікавого дослідження про те, що через 72 години після сприйняття інформації у людській пам’яті лишається 10 відсотків голосової пам’яті, 20 відсотків візуальної і 65 відсотків якщо інформація об’єднувала в собі візуальноаудіо пам”ять. В цьому сенсі найефективніше запам’ятовуватись своїй публіці саме через відео. А найкращим інструментом популяризувати такі відео на сьогоднішній день виступає Ютуб. В рамках цієї доповіді у учасників конференції виникли ряд запитань щодо того, що ж вигідніше: фейсбук, який розвиває свій відеоконтент чи Ютуб-канал? “Це в залежності від того яку мету ви переслідуєте. Фейсбук вигідніший для комунікації, а Ютуб для презентації себе і своїх ідей на якісному високому рівні” – відповів Самір Салманов.

Після невеличких уточнень і обговорень модератор надав слово завершальному спікеру блоку та конференції в цілому Ярославу Мовчуну, власнику ЯГІДНА ФЕРМА “ОЗЕРЯНА”. Його тема “ЯГІДНИЙ БІЗНЕС + E-COMMERCE: ЯК ВИЖИТИ НЕВЕЛИКИМ ФЕРМЕРАМ”. Він розповів як невеликому фермеру досягти неочікуваного успіху використовуючи соціальні мережі. Так вийшло, що цільова аудиторія ягідників найбільше представлена в Фейсбуці, тому зосереджувалась Ягідна ферма саме там. Головне правило для успішного ведення соціальної мережі – це бути щирим і відкритим. Люди хочуть бачити правду, бачити увесь шлях до успіху разом з його труднощами. Через соц.мережі можна і необхідно транслювати свою лояльність до потенційних споживачів. Така проста річ, як транспортування своєї продукції до замовника дає цілий ряд переваг. По-перше, Ви транслюєте свою лояльність, а по-друге, вивчаєте свою цільову аудиторію. “Ми використовуємо і інші джерела саморекламування: Інстаграм та Ютуб-канал, Телеграм, та для себе визначили пріоритетність на Фейсбук”, – завершив висновком свою промову Ярослав. Після невеличкої дискусії між модератором, спікерами та учасниками конференції завершальне слово взяв Олег Клименко. Він подякував усім присутнім за увагу та запросив до наступних зустрічей.

Новости мероприятия

III Ежегодная конференция “Агромаркетинг 2018” пройдет в Киеве 15 сентября

5 вересня у Києві пройшла III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу (Блок III)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту (Блок II)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК (Блок I)

“Грамотный мониторинг статистики и открытых баз данных регуляторных требований экономит время и деньги экспортеров”, – Олег Мирошниченко, консультант по вопросам экспортной стратегии

“Клиентам в соцсетях не интересен ни красивый логотип, ни эффективный бизнес. Малому агробизнесу нужно осваивать тонкости e-commerce”, – Ярослав Мовчун, владелец ягодной фермы “Озеряна”

“Украина теряет привычные рынки сбыта”, – Елена Нероба, руководитель аналитического департамента Marcopolo Commodities

“Задача наших переработчиков – расширить номенклатуру экспорта и диверсифицировать рынки сбыта”, – Ольга Трофимцева, замминистра Минагро

“Ребрендинг продукции АПК может привлечь новые аудитории покупателей”, – Юрий Ковальчук, директор бренд-маркетинговой компании Polaris

“Незнание специфики B2B и B2C продвижения часто подводит экспортеров агропродукции”, – Богдан Шаповал, директор Совета по экспорту продовольствия (UFEB)