Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Умови участі

Вартість участі

Варіант участі

Вартість

Присутність на заході

4 500 грн.

Онлайн трансляція

2 250 грн.

Знижки: 1+1=3 (кожен третій учасник від однієї компанії – безкоштовно)
* Не розповсюджується на участь в онлайн трансляції
Участь в онлайн трансляції також дає право на отримання електронних матеріалів Форуму та відео звіту.

З питань участі звертайтеся [email protected]

Вартість участі включає: участь у Форумі, матеріали Форуму on-line, кава-брейки, ланч, сертифікат учасника.

Для участі у Форумі необхідно заповнити та надіслати нам реєстраційну форму, подану нижче:

Заявка на участь у Форумі
(файл MS Word – .docx)

Участь у Форумі – за попередньою реєстрацією!

УВАГА!

Вартість вказана з розрахунку на одного представника компанії.

Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури від Організатора при наявності заповненої реєстраційної форми від Учасника.

У разі відмови від участі за 10 днів до початку Форуму учаснику повертається 100% від перерахованої суми. Якщо відмова від участі буде зроблений менш ніж за 10 днів до початку Форуму, перерахована сума не повертається і вважається доходом Організатора. Перераховані кошти не можуть бути враховані як аванс на наступні заходи Організатора. Датою відмови від участі вважається дата отримання Організатором письмового повідомлення від учасника.

Способи оплати

  • банківським переводом
  • за допомогою міжнародної платіжної картки

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse