Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Cервіс person based marketing був запущений в США під брендом influ2 у 2017, а вже в 2018 його запустили в Україні під брендом space.ua.

Мета сервісу через впровадження інновацій розвивати і стимулювати український ринок, щоб він став конкурентним і не поступався ринкам розвинених країн.Технологія person based marketing допомагає генерувати ліди для В2В компаній та знаходити нових клієнтів за кордоном, виходити на експорт, повертати клієнтів, які пішли.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп”проведе в Києві 28 серпня, Альона Немченко, Co-founder та CEO Space.ua поділиться досвідом і кейсами:

– як технологія допомогла агрокомпаніям знайти клієнтів на експорт,

– як налаштувати дійсно ефективний маркетинг, який допоможе продавцям,

– як порахувати результат від PR-активностей (не просто к-ть переглядів статті),

– як підвищити втричі конверсії холодних активних продажів,

– як налагодити взаємозв’язок Маркетинг-Продажі.

Спікер поділиться кейсом, як український агрохолдинг використав технологію персонального маркетингу і провів найуспішнішу виставку за кордоном, яка принесла підписаний контракт на експортні постачання продукції.

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse