Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Репутація будь-якої компанії не тільки впливає на вибір споживачем того чи іншого продукту, а й створює додаткову вартість для потенційних співробітників при виборі роботодавця.

Багато компаній реалізовують проекти спрямовані на покращення життя громад, проте розказати про результати своєї діяльності на конкретиці буває досить складно.

Дослідження соціально-економічного впливу є одним з ефективних інструментів, що вирішує це завдання та допомагає у розбудові корпоративної репутації.

Про те, як збудувати ефективну стратегію для аграрної компанії на IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019” розповість Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові.

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse