Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

Сертифіковане органічне виробництво – це сучасний тренд, який стає все більш популярним у світі. І Україна тут – не вийняток.

Нещодавно введений в дію Закон “Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції” встановлює чітке регулювання ринку галузі, а разом з тим – відкриває нові маркетингові можливості для українського виробника.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь усе, що хотіли знати про тренди в органічному виробництві.

Зокрема, Олена Манзюк, провідний фахівець із сертифікації ТОВ “Органік Стандарт”, першого українського органу сертифікації органічного виробництва, який має міжнародне визнання та більше 10 років працює на вітчизняному ринку, розповість про специфіку органічного виробництва та його сертифікацію, експорт органічної продукції, тенденції світового органічного ринку та приклади представлення органічної продукції на полицях роздрібної торгівлі.

Крім того, Роман Дяжук, директор ТОВ “Дунайський аграрій”, що має сертифікацію відповідно до регламентів ЄС, США (NOP) та приватного стандарту Bio Suisse, розповість слухачам про плюси переходу від традиційного виробництва до органічного, про філософію органіки та економічні переваги ніші.

Роман Дяжук представить успіхи власної компанії, котра пройшла шлях сертифікації та нині є резонансно відомою завдяки квадратним органічним кавунам і не тільки!

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse