Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Агробізнес з точки зору побудови digital маркетингу є вузьконаправленою і специфічною галуззю, де стандартні медіапідходи не працюють. У таких умовах на допомогу приходять лайфхаки, адаптовані під складні умови аграрного середовища.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група компаній “ПроАгро Груп” проведе 28 серпня, Chief Strategy & Digital Officer razom communications Міла Крутченко розповість про п’ять лайфхаків для агробізнесу в digital, які допоможуть бути агрокомпаніям бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється.

Зокрема, ви дізнаєтесь про:

  1. Як правильно реалізувати конверсійний підхід і чому це головне завдання
  2. Побудова комунікації в B2B – визначити особу, що приймає рішення і USP для неї
  3. Як накопичувати і оборбляти аудиторії – Programmatic, second i third-party data
  4. Розуміння customer journey – ключ до росту конверсій. Системи моніторингу і аналітики
  5. Omnichannel в аграрному середовищі – специфіка і додаткові переваги

Міла Крутченко – сертифікований бізнес-тренер і ефективний кризовий менеджер з десятирічним досвідом у сфері маркетингу та стратегічному плануванні.

“Робота в рекламній сфері для мене – це постійне нарощування експертизи, пошук нових рішень і можливостей, створення нових стандартів ринку. У razom communications я відповідаю за розвиток digital-напрямку, підвищення компетенції digital-команд в агентствах Групи, розробку стратегії для ключових клієнтів компанії, надання технічної/технологічної експертизи, спілкування з мережами і реалізацію комплексних інтегрованих рішень”, – зауважує вона.

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse