Агробізнес з точки зору побудови digital маркетингу є вузьконаправленою і специфічною галуззю, де стандартні медіапідходи не працюють. У таких умовах на допомогу приходять лайфхаки, адаптовані під складні умови аграрного середовища.
На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група компаній “ПроАгро Груп” проведе 28 серпня, Chief Strategy & Digital Officer razom communications Міла Крутченко розповість про п’ять лайфхаків для агробізнесу в digital, які допоможуть бути агрокомпаніям бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється.
Зокрема, ви дізнаєтесь про:
- Як правильно реалізувати конверсійний підхід і чому це головне завдання
- Побудова комунікації в B2B – визначити особу, що приймає рішення і USP для неї
- Як накопичувати і оборбляти аудиторії – Programmatic, second i third-party data
- Розуміння customer journey – ключ до росту конверсій. Системи моніторингу і аналітики
- Omnichannel в аграрному середовищі – специфіка і додаткові переваги
Міла Крутченко – сертифікований бізнес-тренер і ефективний кризовий менеджер з десятирічним досвідом у сфері маркетингу та стратегічному плануванні.
“Робота в рекламній сфері для мене – це постійне нарощування експертизи, пошук нових рішень і можливостей, створення нових стандартів ринку. У razom communications я відповідаю за розвиток digital-напрямку, підвищення компетенції digital-команд в агентствах Групи, розробку стратегії для ключових клієнтів компанії, надання технічної/технологічної експертизи, спілкування з мережами і реалізацію комплексних інтегрованих рішень”, – зауважує вона.