Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Якщо ви за рік не випустили новий продукт, або не купили нове обладнання, або не впровадили нові технології чи нові рішення в упаковці, тоді ви або унікальні на ринку, або монополіст.

Якщо ж ви не відноситеся до таких компаній і дійсно нічого не зробили за рік, тоді ви зникнете з ринку та швидко збанкрутуєте. Саме так вважає директор з маркетингу Fozzy Group Анастасія Ярошовець.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, на прикладі Ніжинського консервного заводу Анастасія Ярошовець розповість про те, як залишатись лідером у своїй сфері та ефективно впроваджувати інновації.

“Світ рухається з неймовірною силою вперед “ХХI вік – це вік технологій. Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій, особливо інформаційних. Хочу з вами поділитись практичним кейсом і своїм досвідом, тож чекаю на вас 28 серпня, буде цікаво!”, – зауважує вона.

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse