09:00 – 09:50 |
Реєстрація, ранкова кава |
09:50 – 10:00 |
Вітальне слово від Організатора Олег Клименко, керуючий партнер |
10:00 – 12:00 |
|
Модератор Еліна Кац, керівник департаменту комунікацій, маркетолог |
|
ФОКУСНИЙ МАРКЕТИНГ. ЯК ПОБУДУВАТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ? КЕЙС AGROGENERATION Ірина Наконечна, pr-директор AGROGENERATION |
|
DIGITAL PR В АГРОБІЗНЕСІ. КЕЙС KERNEL Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR та GR KERNEL |
|
КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ, ЯК МАРКЕТИНГОВА ОДИНИЦЯ. КЕЙС РИНКУ СТОЛИЧНИЙ Вячеслав Забєлін, директор з розвитку |
|
НАПРЯМОК ОРГАНІКИ. МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ. КЕЙС ДУНАЙСЬКИЙ АГРАРІЙ
ОРГАНІК СТАНДАРТ
ДУНАЙСЬКИЙ АГРАРІЙ |
|
ПРОДУКТОВЕ ЛІДЕРСТВО ТА ІННОВАЦІЇ. ОВОЧЕВІ РІШЕННЯ ВІД НКЗ. КЕЙС ТМ “НІЖИН” Анастасія Ярошовець, директор з маркетингу FOZZY GROUP |
|
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ Як обрати оптимальну структуру управління маркетингом або ж вдосконалити вже існуючу? |
|
12:00 – 12:30 |
Устричний фуршет. Каво-пауза |
12:30 – 14:30 Панель ІІ. Інструментарій ефективного маркетингу та піару. |
|
Модератор Ольга Дигун, директор департаменту маркетингу |
|
ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ, ЯКІ ДАЮТЬ РЕЗУЛЬТАТ В B2B Еліна Кац, керівник департаменту комунікацій, маркетолог |
|
ВИ ОЗБРОЄНІ? АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ – ТРЕНД АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ Артем Захарченко, директор з досліджень ЦЕНТР КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ |
|
МАРКЕТИНГОВІ БІЗНЕС КЕЙСИ ДЛЯ АГРОІНДУСТРІЇ
|
|
ЕФЕКТИВНІ PR СТРАТЕГІЇ: ПОБУДОВА РЕПУТАЦІЇ НА КОНКРЕТИЦІ КОМПАНІЇ COCA-COLA BEVERAGES UKRAINE
COCA-COLA BEVERAGES UKRAINE |
|
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ НА РИНКУ КОМУНІКАЦІЙ
|
|
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ Аутсорсинг або будуваті всередині? Вибір між внутрішньою маркетинговою командою або агентством |
|
14:30 – 15:30 |
Ланч у ресторані Майстер-клас з гольфу |
15:30 – 17:30 Панель ІІІ. Цифровий маркетинг. Сучасні тренди. |
|
Модератор
CORETEKA |
|
ЩО СПІЛЬНОГО МІЖ КОМБАЙНОМ І CRM?
БІТРІКС24 |
|
5 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ В DIGITAL: ЯК БУТИ ЕФЕКТИВНИМИ У СЕРЕДОВИЩІ, ЩО ПОСТІЙНО ЗМІНЮЄТЬСЯ
RAZOM COMMUNICATIONS |
|
ІННОВАЦІЙНІ ВИДИ РОЗСИЛОК В АГРАРНОМУ БІЗНЕСІ: ВІД E-MAIL ДО МЕССЕНДЖЕРІВ Олександр Рись, директор з розвитку SENDPULSE |
|
НАВІЩО СТАВИТИ СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ В АГРОБІЗНЕСІ? Михайло Зімін, операційний директор БИЗНЕС-КОНСТРУКТОР |
|
PERSON-BASED MARKETING ДЛЯ СКЛАДНИХ B2B ПРОДАЖІВ НА АГРОРИНКУ Альона Немченко, засновник SPACE.UA |
|
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ Аграрний digital-маркетинг. Прогнози та тренди |
|
17:30 – 18:00 | Завершальний коктейль |
18:00 – 18:05 |
Заключне слово від Організатора Олег Клименко, керуючий партнер ПРОАГРО ГРУП |
Агромаркетинг 2019
IV щорічний Форум
Агромаркетинг 2019
Програма форуму
Новости мероприятия
Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration
Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги
Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine
Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку
Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям
Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу
Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO
Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC
Що спільного між комбайном і CRM
Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі
Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва
5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється