Якщо ви за рік не випустили новий продукт, або не купили нове обладнання, або не впровадили нові технології чи нові рішення в упаковці, тоді ви або унікальні на ринку, або монополіст.
Якщо ж ви не відноситеся до таких компаній і дійсно нічого не зробили за рік, тоді ви зникнете з ринку та швидко збанкрутуєте. Саме так вважає директор з маркетингу Fozzy Group Анастасія Ярошовець.
На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, на прикладі Ніжинського консервного заводу Анастасія Ярошовець розповість про те, як залишатись лідером у своїй сфері та ефективно впроваджувати інновації.
“Світ рухається з неймовірною силою вперед “ХХI вік – це вік технологій. Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій, особливо інформаційних. Хочу з вами поділитись практичним кейсом і своїм досвідом, тож чекаю на вас 28 серпня, буде цікаво!”, – зауважує вона.